Utrzymanie ulic gminnych w Kamieniu Pomorskim wraz z ich przebudową. | |
Syntetyczny opis projektu | Zakres zamówienia obejmuje przebudowę ulic: M. Kopernika, Mieszka I i J. Kilińskiego w Kamieniu Pomorskim wraz z budową, rozbudową i przebudową infrastruktury technicznej (rozbudowa i przebudowa istniejącej sieci kanalizacji deszczowej, przebudowa odcinka sieci wodociągowej, budowa oświetlenia ulicznego) oraz utrzymanie gotowości technicznej przebudowanej ulic. Podstawowym założeniem jest realizacja wskazanego wyżej zadania w formule partnerstwa publicznoprywatnego (PPP). Zadanie jest kontynuacją przebudowy ciągu ulic gminnych - ul. Dziwnowskiej, B. Chrobrego i ul. Mieszka I, które były przebudowane w 2015 r. z dofinansowaniem w ramach NPPDL - Etap II |
Podmiot publiczny | Gmina Kamień Pomorski - Urząd Miejski w Kamieniu Pomorskim |
Partner prywatny | Carrigan Investments sp. z o.o. z siedzibą w 00-844 Warszawa, ul. Grzybowska 80/82 |
Rodzaj podmiotu publicznego | Gmina miejsko-wiejska |
Lokalizacja projektu | Kamień Pomorski |
Województwo | Zachodniopomorskie |
Sektor | Infrastruktura transportowa |
Data wszczęcia postępowania | 10-04-2018r. |
Data podpisania umowy | 07-06-2018 |
Data zamknięcia finansowego | 15-11-2018 |
Status realizacji | Zarządzanie/ utrzymanie |
Data zakończenia | 07-08-2028 |
Okres umowy (miesiące) | 122 |
Okres umowy (lata) | 10 lat 2 miesięcy |
Podstawa prawna wyboru prawnego partnera prywatnego | PPP w PZP (art. 4 ust. 1) |
Wartość nakładów inwestycyjnych lub usług brutto | 8 017 417,70 zł |
Przedział wartości projektu | Małe (5-40 mln) |
Źródła finansowania projektu | Partner Prywatny będzie w całości wykonawcą zadania w zakresie budowy. Udział finansowy Partnera Prywatnego będzie wynosił minimum 70% wartości zadania określonego w kosztorysach ofertowych złożonych przez Partnera Prywatnego wraz z ofertą, z podziałem na koszty kwalifikowane i niekwalifikowane. Do czasu rozliczenia pozostałych 30% kosztów robót przez Podmiot Publiczny w ramach „Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019” i uzyskania przez Podmiot Publiczny dotacji, Partner Prywatny zobowiązany jest do finansowania całości kosztów robót budowlanych. |
Wsparcie UE (Tak/Nie) | Nie |
Zakładana wartość wsparcia | Nie dotyczy |
Program, z którego pochodzą środki | Nie dotyczy |
Doradztwo (Tak/Nie) | Tak |
Ryzyka po stronie publicznej | Ryzyka związane z przygotowaniem projektu zadania; Ryzyko związane z przekazaniem składników majątkowych; Ryzyko polityczne; Ewentualnie część ryzyk legislacyjnych i makroekonomiczno-finansowych oraz ryzyko wystąpienia siły wyższej- zależnie od oferty partnera prywatnego. |
Ryzyka po stronie prywatnej | Ryzyko związane z lokalizacja przedsięwzięcia; Ryzyka związane z przygotowaniem realizacji przedsięwzięcia; Ryzyka związane z dostępnością nakładów na realizację przedsięwzięcia; Ryzyka związane z budową; Ryzyko makroekonomiczne i finansowe (większość) Ryzyka związane z dostępnością; Ryzyko regulacyjne/taryfowe; Ryzyko protestów; Ryzyko związane z popytem; Ryzyko związane z przychodem; Ryzyko popytu na usługi; Ryzyko osiągnięcia zwrotu z inwestycji; Ryzyko związane ze sprawnością infrastruktury. Ryzyka możliwe do przejęcia przez partnera prywatnego: Ryzyka legislacyjne; Ryzyka makroekonomiczne i finansowe; Ryzyko wystąpienia siły wyższej. |
Model wynagrodzenia | Płatność za dostępność |
Szczegóły wynagrodzenia | Opłata za dostępność przebudowanych ulic. |
Kontakt do instytucji |
E-mail: um@kamienpomorski.pl Tel.: 91 38 23 969 |