Świadczenie usług publicznego transportu zbiorowego na terenie gminy Chorzele. | |
Syntetyczny opis projektu | Przedmiotem koncesji będzie świadczenie usług publicznego transportu zbiorowego w gminnych przewozach pasażerskich w transporcie drogowym na terenie Gminy Chorzele na sieci komunikacyjnej obejmującej 22 linie komunikacyjne, poprzez wykonywanie regularnych przewozów osób w określonych odstępach czasu i po określonej linii komunikacyjnej/liniach komunikacyjnych. |
Podmiot publiczny | Urząd Miasta i Gminy Chorzele |
Partner prywatny | Przewozy Krajowe i Zagraniczne Osób s.c. B. Czaplicka. K. Czaplicki (ul. Makowska 108, 06-300 Przasnysz) |
Rodzaj podmiotu publicznego | Gmina miejsko-wiejska |
Lokalizacja projektu | Gmina Chorzele |
Województwo | Mazowieckie |
Sektor | Usługi transportowe |
Data wszczęcia postępowania | 11-12-2017r. |
Data podpisania umowy | 05-03-2018 |
Data zamknięcia finansowego | 05-03-2018 |
Status realizacji | Umowa zakończona |
Data zakończenia | 31-12-2018 |
Okres umowy (miesiące) | 10 |
Okres umowy (lata) | 10 miesięcy |
Podstawa prawna wyboru prawnego partnera prywatnego | Koncesja na usługi |
Wartość nakładów inwestycyjnych lub usług brutto | 963 937,80 zł |
Przedział wartości projektu | Mikro (<5 mln) |
Źródła finansowania projektu | Brak etapu inwestycyjnego. Wykonawca. z którym zawarto umowę koncesji, wykonuje usługi będące przedmiotem koncesji w oparciu o własne lub będące w posiadaniu koncesjonariusza zasoby (tabor, personel), finansując koszty eksploatacyjne z środków własnych lub skredytowanych oraz z pożytków z przedsięwzięcia z uwzględnieniem rekompensaty z budżetu państwa z tytułu utraconych przychodów w związku ze stosowaniem ustawowych uprawnień do ulgowych przejazdów w publicznym transporcie zbiorowym. |
Wsparcie UE (Tak/Nie) | Nie |
Zakładana wartość wsparcia | Nie dotyczy |
Program, z którego pochodzą środki | Nie dotyczy |
Doradztwo (Tak/Nie) | Nie |
Ryzyka po stronie publicznej | Ryzyko związane z wyborem właściwego modelu realizacji zadania publicznego, w szczególności ryzyko prawne związane z systemem regulacyjnym w obszarze zasad finansowania i organizacji systemu transportu zbiorowego. |
Ryzyka po stronie prywatnej | Większość ryzyka popytu na świadczone usługi spoczywa na koncesjonariuszu, częściowo uzyskuje on rekompensatę w związku ze stosowaniem ulg ustawowych. |
Model wynagrodzenia | Mieszany |
Szczegóły wynagrodzenia | Wynagrodzeniem wykonawcy, z którym zawarto umowę koncesji, będą opłaty pobierane przez operatora od pasażerów w związku z realizacją usługi przewozowej (prawo do korzystania z usługi) oraz rekompensata z budżetu państwa z tytułu utraconych przychodów w związku ze stosowaniem ustawowych uprawnień do ulgowych przejazdów w publicznym transporcie zbiorowym (płatność zamawiającego). |
Kontakt do instytucji |
E-mail: sekretariat@chorzele.pl Tel.: 29 751 65 50 |