Projekt budowy i eksploatacji oczyszczalni ścieków, ma na celu zapewnienie odbioru i oczyszczania ścieków komunalnych z Miasta Mława.
Partner Prywatny zobowiązany został do prowadzenia starej instalacji z równoległym zaprojektowaniem, zbudowaniem, sfinansowaniem i prowadzeniem nowej instalacji.
Łączny czas trwania umowy to 33 lata, z czego 3 lata to prowadzenie starej oczyszczalni, a także zaprojektowanie i zbudowanie nowej.
Umowa PPP została podpisana z wykonawcą w lipcu 2016 r., a okres trwania umowy mija w styczniu 2049 r.
Więcej szczegółów o projekcie tutaj
Zobacz film o tej inwestycji
Dokumentacja dotycząca procesu przygotowania transakcji PPP została opracowana na podstawie przygotowanych przez doradców materiałów wytworzonych na zlecenie MFiPR oraz materiałów wygenerowanych w trakcie trwania procedury o zamówienie publiczne na wybór partnera prywatnego.
Dla właściwego zobrazowania sekwencji działań podejmowanych przez Beneficjenta, poniżej opublikowane materiały zostały przyporządkowane do poszczególnych etapów. W nawiasie podano ramowe terminy prowadzonych prac, w wyniku których wytworzono określone dokumenty.
Należy mieć na uwadze, że proces przygotowania projektu przez Beneficjenta rozpoczął się przed zaangażowaniem MFiPR.
Raport z doświadczeń w przygotowaniu i realizacji projektu pn. (PDF 1MB)
Wybrane zagadnienia w procesie przygotowania spalarni odpadów w modelu ppp (PDF 748KB)