[[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"\"Europejskie Centrum Diagnostyki Obrazowej, Molekularnej i Metabolicznej Matki i Dziecka w Warszawie” oraz „Centrum Kliniczne Matki i Dziecka” - Instytut Matki i Dziecka w Warszawie."},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Przedmiotem planowanego przedsięwzięcia ppp jest wybudowanie nowego obiektu IMiD, mieszczącego nowo utworzone „Europejskie Centrum Diagnostyki Obrazowej, Molekularnej i Metabolicznej Matki i Dziecka w Warszawie” oraz część prowadzonej w IMiD działalności klinicznej ”Centrum Kliniczne Matki i Dziecka”."},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Instytut Matki i Dziecka w Warszawie"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Warszawa"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Ochrona zdrowia"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"50245000"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Duże (40-100 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"Brak danych"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Ocena efektywności"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Mazowieckie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Nie"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"zamowienia.publiczne@imid.med.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"22 327 73 92"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Instytut badawczy, Jednostka służby zdrowia"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Adaptacja zabytkowych budynków pokopalnianych na potrzeby Muzeum Śląskiego w Katowicach."},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Przedmiotem projektu jest rewitalizacja i adaptacja do nowej funkcji zabytkowych budynków po dawnej kopalni Katowice, obecnie znajdujących się w kompleksie siedziby Muzeum Śląskiego, wybudowanej na terenie pokopalnianym. Inwestycja stanowi kolejny etap rewitalizacji terenu poprzemysłowego do funkcji kulturalno-edukacyjnych i obejmuje zagospodarowanie terenu i kompleksową modernizację budynków dawnej siłowni elektrycznej, nadszybia szybu Bartosz oraz dawnej wieży ciśnień z przyległym warsztatem rymarza. W budynkach przewidziano stworzenie wielofunkcyjnej przestrzeni widowiskowo-eventowej wraz z foyer dla organizacji różnych wydarzeń kulturalnych i artystycznych, uzupełnionej o magazyny techniczne, ogólnodostępną gastronomię z zapleczem, strefę gościnną, biurową, socjalną, techniczną oraz sale konferencyjne. Partner prywatny przeprowadzi wszystkie prace budowlane, a następnie będzie utrzymywał i zarządzał powstałą infrastrukturą."},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Muzeum Śląskie w Katowicach"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Katowice"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Rewitalizacja"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"154500000"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Bardzo duże (100-500 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"Brak danych"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Ocena efektywności"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Śląskie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Tak"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"dyrekcja@muzeumslaskie.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"32 779 93 01"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Samorządowa instytucja kultury"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Kudowa-Zdrój w formule PPP."},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Budowa dwóch budynków z 24 lokalami mieszkalnymi w ramach programu Mieszkanie + z opcją wykupu w perspektywie 25 - 30 lat. "},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Gmina Kudowa-Zdrój"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Kudowa-Zdrój"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Mieszkalnictwo"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"20000000"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Małe (5-40 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"Brak danych"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"Brak danych"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Wybór doradców"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Dolnośląskie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Tak"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"sekretariat@kudowa.pl, rgm@kudowa.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"74 86 21 717 "},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina miejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Budowa budynku komunalnego w Świętej Katarzynie."},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"W ramach przedsięwzięcia planuje się wybudowanie jednego wielorodzinnego budynku mieszkalnego dla osób wymagających opieki społecznej wraz z wyposażeniem. W ramach przedsięwzięcia planuje się wybudowanie jednego wielorodzinnego budynku mieszkalnego dla osób wymagających opieki społecznej wraz z wyposażeniem. Budynek o powierzchni zabudowy około 800,00 m 2, o konstrukcji murowanej z ok. 36 lokalami mieszkalnymi. Wykonane również zostaną niezbędne przyłącza techniczne do budynku, wolnostojące komórki lokatorskie, po jednej dla każdego mieszkania."},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Gmina Siechnice"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Święta Katarzyna "},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Mieszkalnictwo"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"10000000"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Małe (5-40 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"Brak danych"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Ocena efektywności"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"dolnośląskie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Tak"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"biuro@umsiechnice.pl "},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"71 786 09 01"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina wiejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Budowa Centrum Administracyjno-Usługowego we Wschowie"},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Celem Przedsięwzięcia jest budowa Centrum Administracyjno-Usługowego zlokalizowanego w centrum miasta. W związku z tym planuje się budowę kilku kondygnacyjnego obiektu zlokalizowanego w ścisłym centrum Miasta (działka nr 1479\/2 w ramach którego zostanie zlokalizowany Urząd Miasta i Gminy oraz inne gminne jednostki oraz siedziba Spółki Komunalnej Wschowa sp. z o. o. (zapotrzebowanie na poziomie ok 3100 m2 powierzchni użytkowej). Ponadto, pod obiektem Centrum Administracyjno-Usługowym Podmiot Publiczny zaplanował wybudowanie parkingu podziemnego, dedykowanego pracownikom obiektu oraz jego interesantom mieszkańcom miasta Przedsięwzięcie zakłada również wynajem pozostałej, wolnej powierzchni przez partnera prywatnego."},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Spółka Komunalna Wschowa sp. z o.o."},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Wschowa"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Budynki publiczne"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"25000000"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Małe (5-40 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"brak danych"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Ocena efektywności"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Lubuskie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Nie"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"sekretariat@skwschowa.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"65 540 26 07"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Inne"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Budowa Centrum Kreatywności i Nowych Technologii jako jedno z działań rewitalizacyjnych na obszarze Starego Rynku w Łodzi"},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Budowa budynku (brakującej czwartej pierzei Starego Rynku w Łodzi), w którym prowadzona będzie działalność informacyjna, edukacyjna i kulturalna, ma ścisły związek z realizacją celu polegającego na przeciwdziałaniu wykluczeniu technologicznemu społeczeństwa. Równorzędnym celem realizacji projektu jest wsparcie działań rewitalizacyjnych zapoczątkowanych przez Miasto. W konsekwencji, obszar ten uzyska walor atrakcyjności, potęgowany dodatkowo bliskością Manufaktury i ul. Piotrkowskiej, stanowiących centrum życia społecznego Łodzi."},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Miasto Łódź"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Łódź"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Rewitalizacja"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"100000000"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Bardzo duże (100-500 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"Brak danych"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"Brak danych"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Ocena efektywności"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Łódzkie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Tak"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"LCKM@UML.LODZ.PL"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"42 272 60 01"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina miejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Budowa Domów Pomocy Społecznej wraz z systemami usprawniającymi ich zarządzanie w Powiecie Koszalińskim"},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Intencją Powiatu jest zbudowanie efektywnego i sprawnego systemu zarządzania DPS-ami, zapewnienie odpowiedniego standardu obsługi mieszkańców przy jednoczesnej optymalizacji ponoszonych kosztów na ich funkcjonowanie.\nW wyniku realizacji inwestycji mają zostać osiągnięte następujące cele:\n1. podniesienie standardu świadczonych usług w DPS-ach,\n2. zmniejszenie kosztów funkcjonowania DPS-ów,\n3. wyeliminowanie konieczności ponoszenia przez Powiat nakładów inwestycyjnych na remonty obecnie eksploatowanych obiektów,\n4. zapewnienie wystarczającej liczby miejsc dla obecnych i przyszłych mieszkańców,\n5. utrzymanie zatrudnionej doświadczonej kadry pracującej w DPS-ach.\nCele te mają zostać osiągnięte poprzez:\n1. budowę nowej infrastruktury (budynków) dla ok. 400 mieszkańców. Lokalizacja i wielkość obiektów zostanie ustalona na etapie wykonywania analiz przed realizacyjnych;\n2. stworzenie sprawnego systemu zrządzania infrastrukturą, energią, mediami, gospodarką materiałową, zakupami środków niezbędnych do bieżącego funkcjonowania DPS-ów (lekarstwa, środki opatrunkowe i pielęgnacyjne) oraz zasobami ludzkimi.\n"},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Powiat Koszaliński"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Koszalin"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Ochrona zdrowia"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"56910569.105691"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Duże (40-100 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"2022-06-15"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Prowadzenie negocjacji"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Zachodniopomorskie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Tak - planowane"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"poczta@powiat.koszalin.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"94-714-01-89"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Starostwo Powiatowe"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Budowa dróg powiatowych w powiecie puckim w formule PPP"},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Przedmiotem Przedsięwzięcia jest rozbudowa około 12,2 km drogi powiatowej nr 1442G na odcinku Celbowo – Brudzewo – Wejherowo oraz skrzyżowania znajdujące się na tym odcinku drogi powiatowej. Przedsięwzięcie położone jest na terenie gminy miejskiej Wejherowo i gminy miejskiej Reda w powiecie wejherowskim oraz na terenie gminy Puck w powiecie puckim. "},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Starostwo Powiatowe w Pucku"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Puck"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Infrastruktura transportowa"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"48000000"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Duże (40-100 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"Brak danych"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Ocena efektywności"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Pomorskie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"NIe"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"sekretariat@starostwo.puck.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"58 673 42 02"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina miejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Budowa i przebudowa oraz utrzymanie dróg w formule PPP w osiedlu Siemianice"},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Łączna długość dróg przewidzianych do realizacji a następnie utrzymania wynosi 12,393 km, wszystkie o klasie drogi D (droga dojazdowa). Inwestycja obejmuje 28 odcinków dróg o długości od 60 m do 1500 m każdy"},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Gmina Słupsk"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Słupsk"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Infrastruktura transportowa"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"46800000"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Duże (40-100 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"2021-11-04"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Nabór wniosków"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Pomorskie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Tak"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"sekretarz@gminaslupsk.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"59 842 84 60"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina miejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Budowa i utrzymanie archiwów państwowych w formule partnerstwa publiczno-prywatnego"},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Celem głównym Projektu jest zapewnienie możliwości gromadzenia, zabezpieczania, udostępniania oraz warunków przechowywania materiałów archiwalnych poprzez budowę\/rozbudowę i utrzymanie 5 obiektów archiwów państwowych (Koszalin, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Szczecin)"},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych "},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"cały kraj"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Budynki publiczne"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"586212789"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Największe (>500 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"2022-02-02"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Prowadzenie negocjacji"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Zachodniopomorskie, Wielkopolskie, Łódzkie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Tak"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"ndap@archiwa.gov.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":" 22 565-46-00"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Administracja rządowa"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Budowa i utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Miasto Marki "},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Przedsięwzięcie ma służyć realizacji zadań publicznych należących do zakresu zadań własnych Podmiotu Publicznego zgodnie z Ustawą o samorządzie gminnym, w tym w szczególności zadań w zakresie: 1) gminnych dróg, ulic, oraz organizacji ruchu drogowego poprzez poprawę płynności ruchu (odciążenie ruchu w mieście) oraz poprawienie komfortu życia mieszkańców; 2) ochrony środowiska poprzez poprawę jakości powietrza atmosferycznego, a także obniżenie poziomu hałasu i drgań w obszarach zabudowy mieszkaniowej; 3) poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego."},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Gmina Miasto Marki"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Marki"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Infrastruktura transportowa"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"67354593.4"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Duże (40-100 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"2021-10-28"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Prowadzenie negocjacji"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Mazowieckie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Tak"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"urzad.miasta@marki.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"227811003"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina miejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Budowa kolumbariów w Gdańsku na cmentarzu oliwskim i cmentarzu Srebrzysko"},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Przedmiotem przedsięwzięcia pn. \"Budowa kolumbariów w Gdańsku na cmentarzu Oliwskim i cmentarzu Srebrzysko\" jest zaprojektowanie, sfinansowanie, wybudowanie i eksploatacja kolumbariów wraz z infrastrukturą towarzyszącą na cmentarzach komunalnych w Gdańsku: Cmentarzu Srebrzysko przy ul. Srebrniki 12 oraz na Cmentarzu Oliwskim przy ul. Opackiej 8. Łączna liczba nisz wynosić będzie 2 956 nisz (zakres przedsięwzięcia uzgadniany będzie podczas dialogu konkurencyjnego)."},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Gmina Miasta Gdańsk"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Gdańsk"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Inne"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"20665700"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Małe (5-40 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"(ogł. I) 30.12.2020\n(ogł. II) 30.05.2023\n(ogł. III) 2.08.2023"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Nabór wniosków"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Pomorskie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Nie"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"wpg@gdansk.gda.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"583236465"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina miejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Budowa nowej siedziby urzędu miejskiego w Łomiankach"},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Przedmiotem Przedsięwzięcia jest realizacja zadania, w ramach którego Partner Prywatny - wedle ustalonego podziału zadań i ryzyk i zapewniając niezbędne finansowanie dla realizacji Przedsięwzięcia, na Etapie Inwestycyjnym wykona Dokumentację Projektową oraz zrealizuje roboty budowlane w zakresie nowego Urzędu Miejskiego w Łomiankach wraz z zagospodarowaniem terenu, a następnie - w Etapie Utrzymania - będzie świadczyć usługi przy wykorzystaniu wybudowanej infrastruktury oraz będzie utrzymywać infrastrukturę wg. określonego podziału zadań w należytym stanie, w zamian za co Podmiot Publiczny uiszczać będzie na rzecz Partnera Prywatnego Wynagrodzenie w postaci tzw. opłaty za dostępność."},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Gmina Łomianki"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Łomianki"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Budynki publiczne"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"35000000"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Małe (5-40 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"2022-03-16"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Ocena efektywności"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Mazowieckie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Tak"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"um@poczta.lomianki.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"22 888 98 05"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina miejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Budowa parkingu w miejscowości Mogilno"},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Zadanie obejmuję budowę parkingu w centrum miasta Mogilno na około 100 samochodów osobowych. Nawierzchnia parkingu z kostki betonowej lub masy bitumicznej ograniczonej krawężnikiem drogowym. Przewidziano miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych. Na terenie parkingu można wybudować myjnię samochodową wraz z miejscami do sprzątania pojazdów (np. odkurzacze, itp.) oraz pompowania kół. Parking można objąć strefą płatnego parkowania."},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Gmina Mogilno"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Mogilno"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Infrastruktura transportowa"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"4000000"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Mikro (<5 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"IV kwartał 2024 r."},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Ocena efektywności"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Kujawsko-pomorskie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Nie"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"burmistrz@mogilno.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"52 318 55 00"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina wiejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Budowa parkingu wielopoziomowego w formule PPP w Cieszynie"},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Podmiot Publiczny wplanuje realizację zaprojektowania, budowy, utrzymania oraz eksploatacji parkingu wielopoziomowego w Cieszynie przy ul. Liburnia. Zakłada się realizację Projektu w lokalizacji przy ul. Liburnia, która obejmuje obszar położony pomiędzy ul. Zamkową od zachodu, ul. Liburnia od północy, terenem należącym do Leroy Merlin od zachodu oraz terenem kolejowym będącym we władaniu PKP od południa."},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Gmina Cieszyn"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Cieszyn"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Infrastruktura transportowa"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"19819000"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Małe (5-40 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"2023-11-27"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Nabór wniosków"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Śląskie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Tak"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"urzad@um.cieszyn.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"33 479 42 00"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina miejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Budowa Portu Zewnętrznego w Porcie Gdynia"},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Projekt ma polegać na zaprojektowaniu, budowie, sfinansowaniu, wyposażeniu, a następnie utrzymaniu i eksploatacji nowego pirsu Portu Zewnętrznego, na którym zlokalizowany zostanie terminal kontenerowy (przy czym możliwa jest także realizacja innych, pobocznych funkcji wytworzonej infrastruktury), o wstępnie zakładanej docelowej przepustowości 2,5 mln TEU rocznie. Dopuszczalne jest fazowanie inwestycji. Za utrzymanie infrastruktury dostępowej od strony morza (tzn. torów podejściowych, oraz realizowanych w ramach komplementarnej inwestycji falochronów) będzie odpowiadał Urząd Morski w Gdyni."},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A."},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Gdynia"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Infrastruktura transportowa"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"4382000000"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Największe (>500 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"2020-11-05"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Prowadzenie negocjacji"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Pomorskie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Tak"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"outerport@port.gdynia.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"58  621 50 52"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Administracja rządowa"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Budowa schroniska dla zwierząt na terenie gminy Mogilno"},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Projekt obejmuje budowę schroniska dla zwierząt na terenie gminy Mogilno w miejscowości Szerzawy. Schronisko mogłoby obsługiwać do 50 zwierząt rocznie. Schronisko składać się będzie z budynku biurowo-socjalnego, w skład którego wchodzić będą pomieszczenia do adopcji, pomieszczenia socjalne, pomieszczenia z przeznaczeniem na edukację, dyżurka, łazienki. Powstanie również pawilon dla zwierząt wyposażony w kojce, magazyny, izolatki, pralnie, gabinet zabiegowy, oraz budynki techniczne i garaże. Schronisko ma również pełnić funkcje hotelową dla zwierząt. Zakłada się zatrudnienie na stałe 4 pracowników."},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Szerzawy, gmina Mogilno"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Mogilno"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Inne"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"1000000"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Mikro (<5 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"II kwartał 2024 r. "},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Ocena efektywności"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Kujawsko-pomorskie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Nie"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"burmistrz@mogilno.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"52 318 55 00"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina wiejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Budowa Urzędu Statystycznego w Warszawie"},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Projekt „Budowa siedziby Urzędu Statystycznego w Warszawie\" jest to zadanie polegające na zaprojektowaniu, rozbiórce istniejących budynków, budowie nowego budynku biurowego na potrzeby Urzędu Statystycznego w Warszawie, Głównego Urzędu Statystycznego, Centrum Badań i Edukacji Statystycznej w Jachrance wraz z zagospodarowaniem terenu i przekazanie obiektów do użytkowania. Inwestycja przewidziana jest do realizacji w modelu partnerstwa publiczno-prywatnego w systemie „zaprojektuj i wybuduj\"."},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Główny Urząd Statystyczny"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Warszawa"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Budynki publiczne"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"32483739.84"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Małe (5-40 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"Brak danych"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Wybór doradców"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Mazowieckie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Tak"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"Sekretariat-DB@stat.gov.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"22 608-32-98"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Administracja rządowa"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Budowa wielorodzinnych budynków mieszkalnych na terenie Gminy Mogilno"},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Zadanie obejmuję budowę trzech wielorodzinnych budynków mieszkalnych na terenie gminy Mogilno. Budynki wykonane mają zostać w technologi tradycyjnej z powszechnie dostępnych materiałów budowlanych. Obiekty wkomponowane zostaną w istniejące otoczenie."},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Gmina Mogilno"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Mogilno"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Mieszkalnictwo"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"8000000"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Małe (5-40 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"II kwartał 2024 r."},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Ocena efektywności"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Kujawsko-pomorskie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Nie"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"burmistrz@mogilno.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"52 318 55 00"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina wiejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Budowa wysoko energooszczędnych przedszkoli publicznych w Warszawie w miejsce obiektów typu Stolbud-Ciechanów."},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Przedsięwzięcie obejmować będzie rozbiórkę budynków typu Stolbud-Ciechanów i zaprojektowanie w ich miejsce oraz budowę od 5 do 10 energooszczędnych budynków przedszkolnych."},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Miasto Stołeczne Warszawa"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Warszawa"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Edukacja"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"95000000"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Duże (40-100 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"2020-06-24"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Prowadzenie negocjacji"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Mazowieckie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Tak"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"ppp@um.warszawa.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"22 443 07 56"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina miejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Budowa zespołu budynków wielorodzinnych przy ul. Okrężnej w Żorach "},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Głównym celem realizacji niniejszego przedsięwzięcia jest zwiększenie na terenie Gminy Miejskiej Żory podaży lokali mieszkalnych poprzez budowę mieszkań czynszowych przy ulicy Okrężnej w Żorach. Planuje się budowę pięciu budynków mieszkalnych, w których zlokalizowanie będzie około 440 mieszkań"},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Gmina Miejska Żory "},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Żory"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Mieszkalnictwo"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"147975377"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Duże (40-100 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"2020-12-22"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Prowadzenie negocjacji"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Śląskie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Tak"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"sir@um.zory.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"32 43 48 215"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina miejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej Miasta Gorzowa Wielkopolskiego"},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Celem planowanego projektu jest przeprowadzenie głębokiej modernizacji energetycznej budynków użyteczności publicznej Gorzowa Wlkp. zlokalizowanych na terenie miasta. Zgodnie z preferowanym wariantem, planowany zakres modernizacji energetycznej obejmuje wykonanie robót termomodernizacyjnych budynków, przeprowadzenie w nich modernizacji oświetlenia wewnętrznego, montaż ogniw fotowoltaicznych, wykonanie systemu zarządzania energią oraz modernizację instalacji grzewczej i c.w.u. Założeniem jest realizacja projektu w ramach ESCO. Przewiduje się ewentualny udział dofinansowania UE dla realizacji projektu. "},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Gorzów Wielkopolski"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Efektywność energetyczna"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"108000000"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Bardzo duże (100-500 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"brak danych"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Ocena efektywności"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Lubuskie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Tak"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"kancelaria@um.gorzow.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"95 73 55 500"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina miejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Instalacja Termicznego Przetwarzania Odpadów we Włocławku"},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Instalacja Termicznego Przekształcania Odpadów Komunalnych we Włocławku używać będzie frakcji resztkowej zmieszanych odpadów komunalnych pozyskiwanych ze składowisk odpadów jako paliwa do produkcji energii cieplnej i elektrycznej. Zaprojektowana będzie w sposób przynoszący maks. korzyści mieszkańcom – rozwiązując problem odpadów komunalnych przez ich bezpiecznie spalanie oraz dostarczając energię elektryczną i cieplną wytworzoną w tym procesie. Projekt pozytywnie wpłynie na środowisko poprzez zmniejszenie skutków środowiskowych powstawania odpadów komunalnych, wyeliminowanie składowania odpadów, jak również dzięki poprawie efektywności wytwarzania energii – kogeneracja - oraz ograniczeniu emisji CO2 i innych gazów cieplarnianych."},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Gmina Miasto Włocławek"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Włocławek"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Gospodarka odpadami"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"250000000"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Bardzo duże (100-500 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"brak danych"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Ocena efektywności"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Kujawsko-pomorskie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Tak"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"poczta@um.wloclawek.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"54 414 42 16"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina miejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej"},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Celem przedsięwzięcia jest poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych oraz dbanie o środowisko. Efektem przedsięwzięcia będzie wzrost liczby inwestycji zmierzających do poprawy efektywności energetycznej budynków i stanu powietrza, przechodzenie z tradycyjnych na odnawialne źródła energii, innowacyjne rozwiązania i technologie ekologiczne oraz realizacja zapisów strategii - Konin. Przedsięwzięcie składa się z 8 zadań: opracowanie dokumentacji wraz z kosztorysem, ocieplenie obiektu, wymiana okien, drzwi zewnętrznych, przebudowa systemów grzewczych, instalacje OZE w modernizowanych energetycznie budynkach, instalacje systemów chłodzących, wymiana oświetlenia na energooszczędne oraz systemy monitorowania i zarządzania energią."},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Miasto Konin"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Konin"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Efektywność energetyczna"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"34660789.4"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Małe (5-40 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"brak danych"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Ocena efektywności"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Wielkopolskie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Nie"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"sekretariat@konin.um.gov.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"63 240 11 11"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina miejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Miasto Koszalin."},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Celem projektu jest przeprowadzenie kompleksowej modernizacji energetycznej 8 budynków użyteczności publicznej w Gminie Miasto Koszalin. Przewiduje się również możliwość wdrożenia systemu zarządzenia energią oraz zarządzanie energią przez partnera prywatnego w budynkach które były poddane termomodernizacji z funduszy unijnych w perspektywie finansowej 2007-2013 (18 budynków) oraz 2014-2020 (8 budynków). W ramach realizacji przedsięwzięcia partner prywatny zobowiązany będzie do zaprojektowania, sfinansowania, jak również przeprowadzenia prac modernizacji energetycznej budynków objętych zakresem. Od partnera prywatnego będzie również wymagane wdrożenie w termomodernizowanych budynkach systemu zarządzania energią, a przede wszystkim będzie on odpowiedzialny za zarządzanie energią w celu osiągnięcia zagwarantowanych w ofercie oszczędności w jej zużyciu oraz utrzymanie technicznej sprawności zmodernizowanych budynków i zainstalowanych urządzeń w całym okresie trwania umowy."},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski w Koszalinie"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Koszalin"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Efektywność energetyczna"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"45540348"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Duże (40-100 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"2021-10-20"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Prowadzenie negocjacji"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Zachodniopomorskie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Tak"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"um.koszalin@um.koszalin.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"94 348 47 70"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina miejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Modernizacja i rozbudowa systemu oczyszczania ścieków i kanalizacji na terenie Miasta Wschowa w modelu partnerstwa publiczno-prywatnego"},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Głównym celem przedsięwzięcia jest realizacja zadań własnych związanych z wodociągami i zaopatrzeniem w wodę, kanalizacją, usuwaniem i oczyszczaniem ścieków komunalnych, poprzez budowę nowej oczyszczalni, rozszerzenie zakresu terytorialnego działania oczyszczalni ścieków; modernizacja oraz poprawa funkcjonalności niektórych elementów obiektu; długookresowe rozwiązanie problemu osadów ściekowych, finansowanie przedsięwzięcia przez partnera prywatnego w pierwszym etapie współpracy na etapie projektowania i budowy, optymalizacja rozwiązań technicznych i ekonomicznych przedsięwzięcia dzięki podziałowi zadań i ryzyk z partnerem prywatnym. "},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o."},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Wschowa"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Gospodarka wodno-kanalizacyjna"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"15000000"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Małe (5-40 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"brak danych"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Ocena efektywności"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Lubuskie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Tak"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"sekretariat@skwschowa.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"65 540 26 05"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Inne"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Modernizacja oświetlenia drogowego w Krakowie"},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Przedmiotem projektu będzie wymiana opraw oświetlenia ulicznego z sodowych na led. Przewidywana liczba punktów świetlnych - 20 tys. opraw oraz ok. 2 tys. słupów oświetleniowych, wymiana szaf oświetlenia ulicznego i sieci kablowej."},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Zarząd Dróg Miasta Krakowa w imieniu Gminy Miejskiej Kraków"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Kraków"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Efektywność energetyczna"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"69684846.34"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Duże (40-100 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"2023-09-12"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Nabór wniosków"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Małopolskie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Tak"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"sekretariat@zdmk.krakow.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"126167416"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina miejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Mielno"},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Przedmiotem projektu jest modernizacja energetyczna oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Mielno jako przedsięwzięcia służącego poprawie efektywności energetycznej (Projekt EPC). Zakres zamówienia będzie obejmować zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych („zaprojektuj i wybuduj”), usługi wieloletniego zarządzania energią elektryczną w zakresie oświetlenia ulicznego oraz sfinansowanie etapu inwestycyjnego (projektowania i robót). Wyłoniony w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca będzie Podmiotem ESCO, czyli dostawcą usług związanych ze zużyciem energii, o którym mowa w przepisie art. 7 ust. 4 Ustawy o Efektywności Energetycznej. Zakłada się, że wynagrodzenie Podmiotu ESCO będzie pochodzić w całości z oszczędności na kosztach energii."},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Gmina Mielno"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Mielno"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Efektywność energetyczna"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"2000000"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Mikro (<5 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"Brak danych"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Ocena efektywności"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Zachodniopomorskie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Tak"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"um@gmina.mielno.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"94 345 98 31"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina miejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Łomianki"},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Zakres rzeczowy projektu obejmuje wymianę istniejących wyeksploatowanych i nieefektywnych opraw na nowoczesne ze źródłami światła typu LED, budowę nowej infrastruktury oświetlenia ulicznego zgodnie z przygotowanymi projektami, budowę i konfigurację systemu sterowania i zarządzania oświetleniem ulicznym, dostosowanie istniejących opraw LED do systemu zarządzania oświetleniem ulicznym."},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Gmina Łomianki"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Łomianki"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Efektywność energetyczna"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"9000000"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Małe (5-40 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"2022-03-18"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Prowadzenie negocjacji"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Mazowieckie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Tak"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"um@poczta.lomianki.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"22 888 98 05"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina miejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Modernizacja, rozbudowa i zagospodarowanie Ośrodka Polonia przy ul. Konwiktorskiej 6 w Warszawie. "},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Przedsięwzięcie polega na wykonaniu i sfinansowaniu robót budowlanych oraz robót instalacyjnych i montażowych w zakresie rozbudowy, modernizacji oraz zagospodarowania Ośrodka Polonia, zgodnie z koncepcją architektoniczną wyłonioną w konkursie przeprowadzonym w 2018 r., a następnie zapewnieniu technicznego utrzymania wybudowanej infrastruktury w stanie niepogorszonym, a także zagospodarowania jej części na cele komercyjne i pobieraniu z nich pożytków przez okres trwania Umowy o PPP. "},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Miasto Stołeczne Warszawa"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Warszawa"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Sport i turystyka"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"644380066"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Największe (>500 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"2022-06-15"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Prowadzenie negocjacji"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Mazowieckie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Tak"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"ppp@um.warszawa.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"22 443 07 56"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina miejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Nowa Emilia - przestrzeń ekspozycyjna i miejska oranżeria."},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Celem projektu jest przywrócenie obiektu Pawilonu Emilia Miastu i jego mieszkańcom. Pawilon w nowej lokalizacji zachowa funkcję ekspozycyjną, jednocześnie stając się, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, ogrodem zimowym. "},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Miasto Stołeczne Warszawa"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Warszawa"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Budynki publiczne"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"60000000"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Duże (40-100 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"2020-04-03"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Prowadzenie negocjacji"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Mazowieckie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Tak"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"ppp@um.warszawa.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"22 443 07 56"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina miejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Nowe zagospodarowanie Placu Społecznego we Wrocławiu."},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Nowe Zagospodarowanie Placu Społecznego we Wrocławiu to inwestycja, której realizacja planowana jest już od wielu lat. Wymaga dokonania istotnych zmian, w celu odbudowy funkcji mieszkalnych, komercyjnych i przestrzeni wspólnych. Inwestycja obejmuje realizację kompleksowej przebudowy układu komunikacyjnego i sieciowego w rejonie Placu Społecznego we Wrocławiu oraz dostosowanie jej do aktualnych potrzeb i zamierzeń inwestycyjnych."},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Gmina Wrocław"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Wrocław"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Infrastruktura transportowa"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"732000000"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Największe (>500 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"Brak danych"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"Brak danych"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Wybór doradców"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Dolnośląskie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Nie"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"boi@um.wroc.pl,"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"71 777 79 77"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina miejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Nowy Port 2030+"},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Projekt polega na zagospodarowaniu ok. 14 ha terenu stanowiącego dzielnicę Nowy Port w Gdańsku z fragmentem dzielnicy Brzeźno. W dzielnicy Nowy Port od lat prowadzona jest rewitalizacja. W celu uzupełnienia działań rewitalizacyjnych w ramach PPP rozważa się realizację m.in. następujących celów publicznych: basenu miejskiego, żłobka, modernizację-przekształcenie ulicy Wyzwolenia w zielony bulwar tzw. \"Zielona Wyzwolenia\", park rekreacyjny z walorami historycznymi (Szaniec Zachodni), park\/ teren rekreacyjny z ciągiem pieszo-rowerowym rejon ul. Krasickiego do Gałczyńskiego, budowę mieszkań komunalnych. Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto: 1 204 014 000 zł - podano wartość przychodów zgodnie z zapisami Art. 6 ust. 1 ustawy o koncesji na roboty budowlane i usługi."},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Miasto Gdańsk - Urząd Miejski w Gdańsku"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Gdańsk"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Rewitalizacja"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"1204014000"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Największe (>500 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w trybie koncesji (art. 4 ust. 2)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"2023-09-06"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Nabór wniosków"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Pomorskie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Tak"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"wpg@gdansk.gda.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"583236465"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina miejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"PPP w uzdrowisku Sopot"},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Celem projektu ma być budowa obiektu\/obiektów sanatoryjnych lub\/i infrastruktury uzdrowiskowej w Sopocie, na działce ulokowanej się w okolicach ul. Bitwy pod Płowcami w drugiej linii zabudowy licząc od morza, w strefie uzdrowiskowej typu A1. Opcjonalnie rozważane jest poszerzenie inwestycji o dodatkowe lokalizacje znajdujące się w sąsiedztwie w\/w działki. Zakres planowanych usług jest uzależniony od możliwości technicznych projektowanej zabudowy. Może jednak obejmować zarówno usługi z zakresu lecznictwa uzdrowiskowego jak i usługi rehabilitacji leczniczej. Warunkiem koniecznym jest wykorzystywanie naturalnych surowców o właściwościach leczniczych (sopockiej solanki). \n\n"},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Urząd Miasta Sopotu"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Sopot"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Ochrona zdrowia"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"Brak danych"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Duże (40-100 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"Brak danych"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"brak danych"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Ocena efektywności"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Pomorskie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Tak"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"ums@sopot.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"58 521 37 51"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina miejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Przebudowa wraz z rozbudową istniejącego basenu kąpielowego na kompleks rekreacyjno - wypoczynkowy w Czerwieńsku, ul. Zielonogórska"},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Realizacja inwestycji w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy polegać będzie na budowie nowoczesnego zaplecza technicznego, gastronomicznego i hotelarskiego. Inwestycja realizowana będzie w centrum Miasta Czerwieńsk przy ulicy Zielonogórskiej. Zakres inwestycji obejmuje przebudowę istniejącego basenu kąpielowego wraz z wyremontowaniem jego niecki oraz wybudowaniem nowoczesnego zaplecza technicznego jako swoistego Kompleksu rekreacyjno – wypoczynkowego. Obiekt główny tego kompleksu będzie składał się z części wejściowej z salką wielofunkcyjną, pawilonu szatniowego oraz dwukondygnacyjnego budynku hotelowo – gastronomicznego. W ramach inwestycji zakłada się również nowe zagospodarowanie działki w urządzenia rekreacyjno – sportowe, tj. kort tenisowy, wodny plac zabaw i siłownia plenerowa."},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Gmina Czerwieńsk"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Czerwieńsk"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Sport i turystyka"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"7640569"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Małe (5-40 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"Brak danych"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Ocena efektywności"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Lubuskie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Nie"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"ugim@czerwiensk.pl "},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"68 327 80 41"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina wiejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Rewaloryzacja i eksploatacja budynku Hali Gwardii w Warszawie."},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Remont i prowadzenie działalności. Zadanie publiczne: remont zabytkowej hali, dostępny handel typu bazarowego, organizacja imprez kulturalnych, opcjonalnie: zagospodarowanie nieruchomości między halą a pałacem Lubomirskich. Komponent komercyjny: koncept gastronomiczno-handlowo-rozrywkowy, usługi w piwnicy obiektu."},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Miasto Stołeczne Warszawa"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Warszawa"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Rewitalizacja"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"52000000"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Duże (40-100 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"2020-09-02"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Składanie i ocena ofert"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Mazowieckie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Tak"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"ppp@um.warszawa.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"22 443 07 56"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina miejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Rozbudowa bazy noclegowej MOSIR, przebudowa dróg i zewnętrznych przestrzeni rekreacyjnych oraz budowa infrastruktury mieszkaniowej i usługowej w Mieście Rumia“ w formule PPP."},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":" Realizacja projektu obejmującego sfinansowanie, wykonanie dokumentacji projektowej i przeprowadzenie robót budowlanych w zakresie rozbudowy infrastruktury użyteczności publicznej na terenie Rumi, a następnie świadczenie usług utrzymania technicznej sprawności wytworzonej infrastruktury (zapewnienie określonego standardu dostępności). "},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Gmina Miejska Kraków"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Rumia"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Budynki publiczne"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"31000000"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Małe (5-40 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 2)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"2020-12-23"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Prowadzenie negocjacji"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Pomorskie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Tak"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"urzad@um.rumia.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":" 58 679 65 00 "},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina miejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Trasa Warszawska"},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Przedmiotem planowanej Inwestycji jest wykonanie przebudowy obiektów mostowych w ciągu drogi krajowej nr 92 w Koninie. Zakres przedsięwzięcia podzielono na następujące obiekty i zadania: Obiekt 1: Most nad zalewem rzeki Warty, Obiekt 2: Most nad rzeką Wartą, Obiekt 3: Wiadukt nad ul. Wał Tarejwy, Obiekt 4: Wiadukt nad ul. Wiejską, Obiekt 5: Skrzyżowanie z ul. Wojska Polskiego. Inwestycja odpowiada na potrzeby społeczne, poprawia bezpieczeństwo\/płynność ruchu drogowego (b. zły stan techniczny mostów). Pozytywnie wpłynie na stan środowiska - zmniejszenie emisji spalin, obniżenie poziomu hałasu, skrócenie czasu podróży, ułatwienie ruchu rowerowego. Wpłynie na wzrost gospodarczy regionu przez zwiększenie atrakcyjności inwestycyjnej i nowe miejsca pracy."},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Miasto Konin"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Konin"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Infrastruktura transportowa"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"161973847.45"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Bardzo duże (100-500 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"brak danych"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Ocena efektywności"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Wielkopolskie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Nie"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"sekretariat@konin.um.gov.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"63 240 11 11"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina miejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Wybór partnera do realizacji przedsięwzięcia pod nazwą “Rewitalizacja przestrzeni miejskiej w rejonie ulic Zachodniej, Zgierskiej, Krótkiej”"},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Przedmiotem postępowania będzie zawarcie umowy o partnerstwie publiczno-prywatnym w celu wspólnej realizacji przedsięwzięcia polegającego m.in. na rewitalizacji przestrzeni miejskiej w tym przebudowie, rozbudowie, remoncie lub całkowitej wymianie istniejącej zdegradowanej zabudowy na współczesną, umożliwiającą pozyskanie nowego zasobu mieszkaniowego wraz z funkcjami komplementarnymi niezbędnymi dla Miasta w porozumieniu z Partnerem Prywatnym w proporcjach negocjowanych w trakcie postępowania PPP."},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Miasto Łódź"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Łódź"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Rewitalizacja"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"Brak danych"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Brak danych"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w trybie koncesji (art.4 ust. 2) "},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"2021-12-29"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Prowadzenie negocjacji"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Łódzkie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Nie"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"ppp@uml.lodz.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"42 638 64 11"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina miejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Wybór przedsiębiorstwa, które będzie świadczyć usługi zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie gminy Banie oraz obsługę obiektów i urządzeń kanalizacyjnych zbiorowego odprowadzania ścieków"},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie gminy Banie oraz obsługę obiektów i urządzeń kanalizacyjnych zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie gminy Banie przez okres 10 lat od dnia zawarcia umowy."},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Gmina Banie"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Banie"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Gospodarka wodno-kanalizacyjna"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"18500000"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Małe (5-40 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"Koncesja na usługi"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"2023-11-17"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Nabór wniosków"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Zachodniopomorskie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Nie"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"urzad@banie.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"91 506 70 00"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"gmina wiejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Wyłonienie Operatora Zewnętrznego wyznaczonymi pomieszczeniami w budynku Domku Myśliwskiego w zabytkowym zespole pałacowo parkowym w Karolinie, w miejscowości Otrębusy, zrewitalizowanego w ramach projektu Zabytkowy Park Mazowsza Wizytówką Regionu"},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Przedmiotem koncesji jest efektywne administrowanie pomieszczeniami w budynku Domku Myśliwskiego w zabytkowym zespole pałacowo-parkowym w Karolinie, w miejscowości Otrębusy, z zastrzeżeniem braku możliwości zmiany sposobu wykorzystania i przeznaczenia obiektu powstałego w wyniku realizacji projektu, zachowania wszelkich wskaźników realizacji projektu oraz wypełniania wszelkich założeń projektu."},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Otrębusy"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Sport i turystyka"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"1438636"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Mikro (<5 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"Koncesja na usługi"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"II kwartał 2024 r."},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Ocena efektywności"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Mazowieckie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Nie"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"sekretariat@mazowsze.waw.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"22 208 88 88"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Samorządowa instytucja kultury"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Zagospodarowanie Bulwaru Filadelfijskiego pod kątem rozwoju infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej na potrzeby związane z obsługą ruchu turystycznego generowanego przez rzekę\" w formie umowy koncesji na usługi"},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Przedmiotem koncesji są usługi utrzymania i zarządzania infrastrukturą powstałą w wyniku realizacji projektu pn. „Zagospodarowanie Bulwaru Filadelfijskiego pod kątem rozwoju infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej na potrzeby związane z obsługą ruchu turystycznego generowanego przez rzekę” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Powierzenie infrastruktury nastąpi z zastrzeżeniem braku możliwości zmiany sposobu wykorzystania i przeznaczenia obiektów powstałych w wyniku realizacji projektu, zachowania wszelkich wskaźników realizacji projektu oraz wypełniania wszelkich założeń projektu – w okresie trwałości projektu. Czas zawarcia umowy - 10 lat. "},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Gmina Miasta Toruń "},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Toruń"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Sport i turystyka"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"8913893"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Małe (5-40 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"Koncesja na usługi"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"2023-12-27"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Nabór wniosków"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Kujawsko-pomorskie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Nie"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"koncesja@um.torun.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"056 611 87 85"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina miejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Zagospodarowanie nieruchomości na terenie Parku Praskiego"},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Założeniem projektu jest zagospodarowanie nieruchomości na terenie Parku Praskiego, w tym dawnego wybiegu dla niedźwiedzi przy Al. Solidarności. W ramach projektu przewidywana jest m.in. modernizacja istniejących obiektów, zaprojektowanie i budowa nowych obiektów (w tym centrum edukacji Warszawskiego Ogrodu Zoologicznego), a następnie zarządzanie nimi, utrzymywanie oraz czerpanie pożytków z części komercyjnej. "},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Miasto Stołeczne Warszawa"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Warszawa"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Budynki publiczne"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"30000000"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Małe (5-40 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"IV kwartał 2024 r."},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Wybór doradców"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Mazowieckie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Tak"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"ppp@um.warszawa.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"22443 02 28"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina miejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Zagospodarowanie nieruchomości w obszarze rewitalizacji na Pradze Północ wraz z miejską częścią Bazaru Różyckiego."},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Zadanie publiczne: remont kamienic komunalnych, budowa mieszkań miejskich, budowa przestrzeni publicznej przewidzianej w planie miejscowym oraz drogi publicznej, dostępny handel w ramach części bazaru pozostałej w zasobie miejskim, obiekty oświatowe. Komponent komercyjny: mieszkania na sprzedaż i wynajem, handel, gastronomia, usługi, przestrzenie coworkingowe, parking podziemny. "},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Miasto Stołeczne Warszawa"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Warszawa"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Rewitalizacja"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"450000000"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Bardzo duże (100-500 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"I kwartał 2024 r."},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Wybór doradców"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Mazowieckie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Tak"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"ppp@um.warszawa.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"22 443 07 56"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina miejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Zagospodarowanie obszaru centrum miasta Rumi wraz z budową nowego Urzędu Miasta w modelu partnerstwa publiczno-prywatnego"},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Przedmiotem planowanego PPP jest zaprojektowanie, budowa, finansowanie i zarządzanie budynkiem urzędu miasta Rumi oraz przestrzenią publiczną zlokalizowaną w bezpośrednim sąsiedztwie tego budynku."},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Gmina Miejska Rumia"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Rumia"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Budynki publiczne"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"50000000"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Duże (40-100 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art. 4 ust. 2)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"2020-12-28"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Składanie i ocena ofert"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Pomorskie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Tak"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"urzad@um.rumia.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":" 58 679 65 00 "},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina miejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Zakup i dostawa autobusów oraz budowa bazy transportowej w formule PPP"},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Celem Przedsięwzięcia jest poprawa jakości usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Zielonogórskiego Związku Powiatowo-Gminnego (Związek) poprzez wybór rozwiązań optymalnych z punktu widzenia zarówno mieszkańców Związku jak i środowiska. Zadaniem partnera prywatnego będzie zaprojektowanie, sfinansowanie, budowa infrastruktury i dostawa autobusów, a następnie zapewnienie utrzymania nowopowstałej infrastruktury i dostarczonych autobusów w stanie niepogorszonym przez cały okres trwania Umowy o PPP. Przewiduje się, że dostawa autobusów zostanie sfinansowana ze środków pochodzących z dofinansowania bezzwrotnego. Podmiot Publiczny dopuszcza również komercjalizację niektórych elementów Przedsięwzięcia przez partnera prywatnego (np. warsztat lub myjka). "},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Zielonogórski Związek Powiatowo-Gminny"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Piaski"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Infrastruktura transportowa"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"50000000"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Duże (40-100 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"Brak danych"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"brak danych"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Ocena efektywności"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Lubuskie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Tak"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"zzpg@czerwiensk.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"683278074"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Związek gmin"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Zaprojektowanie, wybudowanie i eksploatacja Ośrodka Sportowo-Rekreacyjnego na Olechowie-Janowie"},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Przedmiotem przedsięwzięcia objętego postępowaniem jest zaprojektowanie, wybudowanie i eksploatacja ośrodka sportowo-rekreacyjnego w zakresie i funkcjami określonymi w postępowaniu"},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Miasto Łódź"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Łódź"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Sport i turystyka"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"Wartość inwestycji zostanie podana na etapie składania ofert po przeprowadzeniu negocjacji."},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Duże (40-100 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art.4 ust.1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"2022-07-08"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Prowadzenie negocjacji"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Łódzkie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Nie"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"ppp@uml.lodz.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"42 638 52 66"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina miejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"Zaprojektowanie, wybudowanie oraz utrzymanie dróg gminnych, na terenie gminy Siechnice "},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Zaprojektowanie, wybudowanie oraz utrzymanie dróg gminnych, na terenie gminy Siechnice "},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Urząd Mieski w Siechnicach "},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Siechnice "},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Infrastruktura transportowa"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"40000000"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Małe (5-40 mln)"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"Brak danych"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"Brak danych"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Ocena efektywności"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Dolnośląskie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Tak"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"biuro@umsiechnice.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"71 786 09 07"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina wiejska"}],[{"nazwa":"Nazwa projektu","wartosc":"„Zaprojektowanie, wybudowanie i zarządzanie nową siedzibą Urzędu Miasta Łodzi przy rynku Kobro (Nowe Centrum Łodzi) wraz z parkingiem podziemnym oraz zaprojektowaniem i zagospodarowaniem płyty rynku Kobro”"},{"nazwa":"Syntetyczny opis projektu","wartosc":"Przedmiotem Przedsięwzięcia objętego niniejszym postępowaniem pn. “Zaprojektowanie, wybudowanie i eksploatacja nowej siedziby Urzędu Miasta Łodzi przy rynku Kobro (Nowe Centrum Łodzi) wraz z parkingiem podziemnym oraz zaprojektowaniem i zagospodarowaniem płyty rynku Kobro” jest w szczególności: - Zaprojektowanie, wybudowanie i zarządzanie budynkiem nowej siedziby Urzędu Miasta Łodzi oraz wydzielonej tzw. „komercyjnej części budynku”; - Zaprojektowanie, wybudowanie i ewentualna eksploatacja parkingu podziemnego; - Zaprojektowanie i zagospodarowanie płyty rynku Kobro; - Zaprojektowanie i wybudowanie układu dróg dojazdowych niezbędnych dla prawidłowej obsługi wymienionych powyżej obiektów; - Włączenie inwestycji do istniejącego układu drogowego; - Sfinansowanie ww. zadań inwestycyjnych."},{"nazwa":"Podmiot publiczny","wartosc":"Miasto Łódź"},{"nazwa":"Lokalizacja (miejscowość)","wartosc":"Łódź"},{"nazwa":"Sektor podstawowy","wartosc":"Budynki publiczne"},{"nazwa":"Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych lub usług netto","wartosc":"Brak danych"},{"nazwa":"Przedział szacowanej wartości","wartosc":"Brak danych"},{"nazwa":"Podstawa prawna wyboru partnera prywatnego","wartosc":"PPP w PZP (art.4 ust.1)"},{"nazwa":"Data wszczęcia postępowania","wartosc":"2021-07-07"},{"nazwa":"Aktualny status realizacji projektu","wartosc":"Prowadzenie negocjacji"},{"nazwa":"Województwo","wartosc":"Łódzkie"},{"nazwa":"Doradztwo","wartosc":"Nie"},{"nazwa":"E-mail","wartosc":"ppp@uml.lodz.pl"},{"nazwa":"Telefon","wartosc":"42 638 52 66"},{"nazwa":"Rodzaj podmiotu publicznego","wartosc":"Gmina miejska"}]]